Vent, Lin Manuel Miranda er på det igjen med en annen musikalsk? Når har han tid i dag? Miranda er absolutt en av de travleste kreative kreftene i underholdning akkurat nå, og Det var bare et spørsmål om tid Før Netflix fikk sine klør inn i ham. Går inn å se sin siste film, jeg sverget At In The Heights ville trolig være min topp musikalsk av året. Men jeg hadde en annen ting kommer fordi tick, tick … Boom! er en av de mest overraskende filmene så langt i år for meg.

Hva kan være så overraskende med denne filmen? Vi vet alle At Miranda er ganske talentfull ,Og At Andrew Garfield er en topp skuespiller som sikkert vil tjene mer oppmerksomhet en dag (sannsynligvis enda mye bare i år). Men noe virkelig kom sammen med denne filmen. Energinivået i denne filmen er utrolig da denne to timers reisen flyr forbi. Den unike tilnærmingen til hvordan fortellingen utspiller seg og presenteres gjør for en av de mest unike filmatiske opplevelser av året. Enten det er en liveopptreden på scenen, en standard drama scene i film, eller noe positivt unikt (som en diner musikalsk nummer), tick, tick…Boom! vil ta deg på hver tur. Mirandas stemme er stoyende og fullt ut realisert i sin forste direkte innsats pa film.

Men hvem er den virkelige stjernen i denne filmen? Garfield…no tvil. Jeg ble floored av kraften Som Garfield gjennomsyret i sitt arbeid. Hver sang er sunget med nok følelser til å fylle opp et helt rom og tilstedeværelsen han bringer er magnetisk. Jeg kunne virkelig ikke se bort når han åpnet munnen og sanger begynte å strømme fra den. Hans skildring Av Jonathan Larson er rå og ekte. Han fanger arroganse og sjarm som kan utnyttes for støtte og suksess. Du kan føle kjærlighet til tider og like føle avstanden han plasserer mellom seg selv og de som bryr seg om ham. Garfield viser at han virkelig kan gjøre alt i denne dynamiske og mangfoldige musikalen.

Men selvfølgelig må vi snakke om musikken, ikke sant? Så mange av sangene fra start til slutt er show stealers. Måtte filmen konkurrere med seg selv så hardt? Absolutt ikke! Men det gjør det sikkert. En scene (referert før i en diner) er ikke bare en flott sang, men har noen fantastiske cameos. Jeg er ikke en ekspert når det gjelder Broadway-show og musikaler, men jeg vet nok til å sette pris på kjærlighetsbrevet som sangen var. Alexandra Shipp og Vanessa Hudgens skinner begge, blant annet under en kryssskjærende duett mellom dem. Hudgens skinner igjen gjør en interessant menneskelig dukketeater handling Med Garfield under en spent og emosjonell tid i filmen. Hvis du kom for god musikk, leverer dette tifold.

Når alt er sagt og gjort, betyr tick, tick … Boom! gjør rettferdighet Til arven Fra Larson? Dette er en historie for å vise en feil mann, men en mann som aldri sluttet å jage sin drøm. Du ser en mann som kjempet med sine relasjoner med denne partneren (Shipp) og hans beste venn (en fantastisk Robin De Jesus). Du ser hans arv i bevegelse og sang som viser seg å være riktig type elsker brev til sitt arbeid. Denne filmen er i bevegelse og kraftig og leverer på så mange nivåer gjør det en må streame På Netflix.
a