Hvem var klar for dette? Jeg vet at det var sannsynligvis uunngåelig siden denne eiendommen er populær og rettet mot barn. Men tiden er kommet for å ta en søt hånd trukket rød hund og gjøre den til en stor CGI-skapelse og kaste den rett inn i den virkelige verden! Disse bøkene var alltid enkle historier, men hva vil de gjøre for å gjøre dette til en helaftens film? Men for å være ærlig, er jeg absolutt ikke publikum som denne filmen gir seg til. Selv om det fortsatt bør inkludere litt underholdning for de mer voksne publikum. Hva bør vi forvente av en moderne, live action fortelling av Historien Om Clifford Den Store Røde Hunden?

Hva er det viktigste aspektet av denne filmen? Clifford, selvfølgelig. Hvordan ser denne gigantiske cgi-hunden ut på skjermen? Generelt er effektene fine, og hunden er like troverdig som en stor rød valp vil se i en reell situasjon. Denne etableringen kan tightrope gå på linjen i uncanny valley, men det fungerer for filmen. Men ikke alle effektene er så store. Hva skjer når En person hopper På Clifford tilbake for å løpe rundt? De ser ut som et tegn revet fra ET PS2-spill og ragdukke rundt. Woof. Det var vanskelig å bli involvert i morsomme jaktsekvenser når alt du kan legge merke til er hvor ille et tegn ser ut i filmen.

Men med en film som har et stort dyr eller entitet som ikke er menneskelig, må det alltid være menneskelige tegn kastet i ansiktene våre, ikke sant? Generelt er det et område for slike tegn. Er de uutholdelige og får deg til å lengte etter den ikke-menneskelige stjernen i filmen? Så er det de passable og forgettable som tar opp plass. Eller du kan finne noen tegn som føler seg som faktiske mennesker du kan koble til. Clifford Den Store Røde Hunden leverer en blanding av de to første. Den viktigste menneskelige karakteren er en ung jente, spilt Av en søt Og endearing Darby Camp, som er din generiske lille jente som vil ha et kjæledyr fra en film. Hun blir overvåket av sin umodne og mann barn (Jack Whitenall) er ærlig uutholdelig. Da har du et helt mannskap av naboer rundt leiligheten deres som er galne rare karikaturer som ender med å bli mye av den tredje handlingen. Dum og daft humor følger!

Men hva handler denne filmen om? Kanskje dette er litt for sent å prøve å diskutere plottet…men hvem ser Egentlig Clifford Den Store Røde Hunden for plottet? Det er sannsynligvis åpenbart at denne unge jenta finner denne hunden og vil beholde den, men en gigantisk hund blir et problem. Du har til og med En mytisk gammel mann (overraskende portrettert Av John Cleese) som bringer denne hunden inn i livet hennes. Men folk er redd For Clifford (kø temaer om aksept av «den andre») og politiet blir involvert. Men den store dårlige? Big business! Den alltid morsomme Tony Hale vil Ha Clifford for elementene som gjorde Ham så stor at han kan tjene mer penger … bla … bla … bla. Men vil et barn bli underholdt av en stor, søt hund som gjør store, søte hund ting? Jeg er sikker på at de vil.

Vil barn få et spark Ut Av Clifford Den Store Røde Hunden? Jeg er sikker på at de vil. Det er dum humor og en stor, søt hund. De begge vil slå en akkord i de unge som ser denne filmen. Vil de voksne i teatret eller rommet ha det gøy? Sannsynligvis ikke. Men kan de sitte gjennom det? Denne filmen er harmløs. Når det kommer til stykket, familier kan ha en fin tid sammen å se denne nye live action tilpasning.